Kroppsvärme är den bästa värmen

Temavecka är totalt dumt och onödigt och som jag räknade ut igår kunde jag inte somna i natt- synd. Så jag är nu klockan halv 11 nyuppstigen och vi började för 2 timmar sen. Bryr mig inte så mycket för jag fryser som FAN och mår illa och har ont i huvet.. Ska sitta här en stund tills min ipren börjar verka och sen får jag dra mig in till stan. Förhoppningsvis har vi hunnit sluta tills dess.
För att göra mig glad så vill jag gå in på Gina idag och köpa kläder åt mig för mitt presentkort som jag är så himla gla över! Kan nog unna mig en Ben and Jerrys eller kanske "lite" choklad om jag kommer förbi täbban senare. Det är så lätt att göra mig glad ibland!


Tycker det är så tråkigt utan bilder så här är en gammal random bild. Okej inte helrandom för jag bestämde mig att den skulle se kall ut så den har en helt otrolig gömd undermening om att jag är det stackars vissna förfrusna lövet, men som med lite sol (Ben and Jerrys, choklad och nya kläder) Skulle kunna bli grön och fin igen!
(okej det är uta för lövet men inte för mig..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0