KNÄCK och Brak i dig

Jag brukar vara helt ruskigt dålig på att vara social på msn. Just nu försöker jag skriva en ergonomiuppgift och helt plötsligt blev jag helt ruskigt bra på att vara social! Det är ett mirakel!
Som tur är behöver jag inte söka så mycket fakta till uppgiften just nu, så det gär rätt så bra ändå :P

Älskar att pippi långstrump/bambi/fölet/trasdocke människan går kvar på dansen, lite kul att titta på som kan lysa upp måndagarna! Dock failade jag totalt på boxningen idag och gick och satte mig i omklädningsrummet innan uppvärmningen ens typ var slut. Men jag var trött, det var ojämna par och de skulle typ göra massa grejjer där man drar och hänger i varandras nackar vilket jag inte gillar då min nacke är ungefär lika hållbar som en snöflinga. Får så sjukt ont av ingentgin typ :S

Men OKEJ då, nu ska jag sluta snacka SKIIIIIIIIT och försöka fortsätta skriva på projektgrejjen som faktiskt gör någon nytta till skillnad från detta!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0