"... idiot"

Åh vad glad jag blev när pappa sa att de skulle komma över och hämta upp mitt badkar från förrådet och ta med lite grejjer från lagerrummet! Dessutom hade pappa lite choklad hemma som han så gulligt tog med till mig så jag fick stilla mitt sockerbehov lite. Efter det skjutsade pappa mig till Willys och sen hem igen. Där köpte jag lite mer grejjer så jag kunde fortsätta baka mina lussebullar för 2a dagen i rad! Hade lixom massa smör kvar och fortfarande massa saffran, så de e super! Tog ett mysigt bad också men det var jättevarmt så orkade inte sitta så länge.. Nu väntar jag på att mina bullar ska bli färdiga och sen ska jag börja förbereda mig mentalt för skola och upstigning 2 timmar före solen, usch fy..
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0