I'd like to wish my self belive

Haha jag är så pinsamt dålig på att blogga x)
Men men, helgen var himla chill, seg och trevlig med tjockiskväll och massakerande filmer med Emma bus, chilla med söta vlad och hann träffa några av mina älskade flickor ett tag också <3
Är nästan helt frisk nu och har sovit 2 nätter utan hostattacker= glad. Pappa ska fixa 2500 kr åt mig från arvet också så att jag kan köpa en ny iPod och parfym också eftersom de båda försvunnit :(
Blev ledsen i morse när jag inte riktigt fick på mig mina byxor och fick gå med skärp och nerdragen tröja hela dagen eftersom jag FAN skulle ha på mig dem idag, men så blir det när man äter några kilo choklad/ben and Jerrys om dagen och det är det nog värt!
Träning i kväll- ÄNTLIGEN, så nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar eftersom det inte blev så mycket sånt i natt..
PUSS

Och tack ÄLSKADE Jeni för typ världens mysigaste låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0