"I smell dead people!"

Mmmm, steker lök och har mitt inernet i fred, yoummie! Lökkärleken har jag tyvärr fått av min TOTa ljungefreunde, men det kan vi skita i.. Och eftersom Vlad äntligen har fått hit sin älskade dator med skjutspel man kopplar upp sig online på så brukar jag inte ha så mycket tillgång till nätet. Inte för att det är något problem, har ändå inget speciellt att göra på datorn, sparar rätt mycket dötid :) Men nu är han i Täbban och köper mat så jag är lite ensam (:
Hade första Engelska och Formgivningslektionen idag och jag är jättetaggad! Formgivningen är lite som Bild vilket gör mig LYCKLIG! Och Engelskan tror jag kommer bli kul, tagad iaf som sagt :)
Åkte och provade på pilates med Josi, Jessi och Freja efter skolan, men önskade de hade tagit i lite hårdare, var knappt upvärmning det där, men det var ju prova på så.. Men tummen upp ändå!
Nu ska jag äta lök, och kanske försöka göra lite skola.. Men kanske bestämmer mig för att läsa istället, mycket roligare <3
PUSS

I really do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0