Hemma

Jobbigt, måste städa.. Redan inne på min 2a diskmaskin, ska tvätta en gång till och imorgon blir det extrem dammsugning, mattpiskning, vädring och golvskurning. Badrum och kök (inklusive spis och ugn) ska också bli omhändertagna, och måste möblera om lite med massa saker och fixa i skåp och så. Shit jag har en lång dag framför mig!
Men sen blir det dans och boxning på kvällen iaf <3 Ser fram mot fredag då jag ska ta hand om Teddy också :)
Fick förresten min fina iPod idag, den är vacker <3 ska fixa till musik och filmer och sånt innan jag somnar ikväll också, men först av allt ska jag gå och skölja ur färgen jag har i håret (hemsk grå utväxt, huja!) så att det inte ramlar av!
Hoppas folk underhåller mig imorgon så jag inte förgås av städandet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0