Glöm inte!!

Åh vad jag har vänt på dygnet nu alltså! Kunde inte somna förrän typ 5 tiden i morse, så jag vaknade vid typ 12- 1 tiden och har segat hela dagen sen dess.Klockan är alltså 5 just nu! Har dick varit lite produktiv och gjort av med pengar idag däremot haha! Det var rea på nelly.se och dessutom ger CNS kortet ju 10% rabatt där, så köpte 2 par skor, en tröja, ett armand, ett par örhängen, 1 par jeans och ett skärp för bara 680 kr! Om man tänker på vad det skulle kostat egentligen (typ ETT par skor för hela den summan egentligen eller inte ens 1½ par jeans) så var det jävligt bra.

Nu väntar jag bara på att få gå till träningen. Ska pumpa upp mig själv tills i helgen så jag kan äga Gustav (TYP xD).

Man får väl se när man kommer i säng i natt, eftersom jag inte kommer stanna på boxningen i 45 min till för att sringa (gjorde jag en halvtimme igår, det känns att de va ett tag sen i smalbenen!) eller sen gå runt halva täby för att leta efter en öppen affär så jag kunde få något annat än wookgrönsaker i mig (typ gainomax och banan) så kommer jag komma hem betydligt mycket tidigare idag än vad jag gjorde igår. Men jag är faktiskt jävligt duktig på att få skolarbete gjort när jag sitter uppe på nätterna, är färdig med matten, gjort halva idrottsuppgiften och börjat på Mentala träningsuppgiften, är säkert snart klar, duktiga duktiga mig.
Eh.. Ska gå å klä på mig träningskläder strax.. PUSS

btw läst ut twilight nu, suger, bara tråkiga böcker jämfört med dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0