Failaren

mmm.. Jag har börjat drömma sjukt mycket när jag sover och det är oftast typ en massa mord och gåtor och funderingar. Väldigt spec och irriterande. Till exempel som denna eftermiddag då jag sov från typ halv 5 till 9. Gud vad lyckad jag känner mig (ja träningen började 6 och kvart över 7, så missade båda) och nu kommer jag inte kunna somna i kväll så jag inte får så mycket sömn och sen kommer jag behöva sova middag imorgon igen och missa träningen igen och.. Fett lack..

Vi har btw temavecka just nu. Gillade vallatorps temaveckor GROVT mycket mer- paddlingen och övernattningen i vaxholm i slutet av nian var helt underber. Vi har nämligen alla temat "framtid" typ, och de har splittat på klasserna så att halva ID (industriteknik som jag går) 2an och halva ID 1an bildar en klass. Detta innebär att jag varken går med Emma eller Vlad och det gör mig ledsen. Plus att jag sammarbetar med nån konstig tjej som jag ska ha hela veckan. Har dock Tove iaf :)
Denna temavecka ska vi som sagt fokusera på framtiden och så. Idah fick vi göra en antaglig budget som den möjligtvis kan se ut när vi fyller 18 och flyttar hemifrån. Nej jag bryr mig inte om jag har ett jobb på ICA eller på Konsum eller exakt hur jag kommer spendera mina pengar då. Inte just nu iaf, så dessa dagar känns IdIotiska!
Okej nu har jag wainat färdigt, ska kolla tv och dricka te. KAnske ta en lussebulle som börjar ta slut :(
PUSS


temavecka paddling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0