Failaren nr 2

Nog kom man iväg till skolan imorse minsann, men det hjälpte inte mycket då fucking Roslagsbanan inte gick och ersättningsbussen ALDRIG kom! Glömde dessutom SJÄLVKLART ringen i morse så blev ingen cermoni FÖRLÅT! Men nu har jag lagt ned den i väskan, så imorgon blir det official - CRAZEY!
Känner mig taggad på att göra något, men ska vila massa nu och sen träna igen i kväll, ska fan ta i nu <3 Sen har jag en Ben and Jerrys att ta när chokladsuge blir galet så jag är glad och lite pank.
Borde plocka ned julgrejjerna och såg några gulliga fåglar ute i ett fint träd, så vill gå ut och fota nu när det fortfarande är ljust ute, men... Får väl se hur det blir med det!
Är galet taggad på sen vecka nästa vecka- förhoppningsvis med tanke på de nya schemana.
Eh, ska sluta prata skiit nu för ingen bryr sig ändå! Är bara taggad på saker men inget händer ändå, duktiga Nicole
PUSS


FAN vad underbart det kommer bli med VÅR!
Men först blir det lite födelsedagar då mina söta flickor fyller jättemånga år, Åre med Emma och en massa träning (ännu ett nyörslöfte- att inte bli totalägd av Vlad när vi brottas)!


Kommentarer
Postat av: cv

Klart vi bryr oss!

Ska man säga GRATTIS eller?

2010-01-13 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0