eh

Så har sista dagen på lovet börjat då klockan är 00.07...
Hyfsat sorgligt, så ska gå och lägga mig nu, vilket jag klarar endast av den anledningen att min söta roomie väckte mig så trevligt som klockan 7 eller 8 i morse- kommer inte ihåg var helt groggy. Somnade dock om efter några timmar och tog en liten extralur, jag är ju faktiskt sjuk..
Skulle åka skridskor med tjejjerna i kungsan imorgon, eller okej iaf Jeni, men får se hur frisk jag känner mig.. kanske att jag klarar det om jag häller i mig lite piller, hostmediciner och halstabletter, vem vet?
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Frejaaa

Jag vill också åka skridskoooor!! Vi kan göra det en annan dag?;) lr så får ni göra det två gånger!! Puss

2010-01-06 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0