"Det där låter gott"

Iiiiiih the Idiot här!
Var typ fett trött och sur på mig själv för att jag kom hem och sen inte orkade träna och förstörde mitt underbara träningschema, så jag gjorde fint vanlijkaffe som jag fått av pappa när han va på Aruba eller vad sjutton stället hette, för att muntra upp mig själv, och sen kom min älskade pappa <3 förbi med choklad <3 ärtor och tacosås <3 och EDDIE <3 för att fixa en lampa och min dumma tvättmaskin som hade slutat fungera pga en halv BH-bygel som satt sig i filtret.. wtf lixom? Aja, då blev jag jätteglad och nu är jag hypad och önskar att jag hade tränat ändå! Men klockan är nästan mycket och jag hade tänkt att dra och simma imorgon på morgonen (börjar runt 12 tack gud) så ska gå och lägga mig i sängen (TROTS Scrubs på Tv! men har ju sett alla avsnitt ett antal gånger iofs) och läsa massa (inne på 4e twilight nu <3).

Puss och godnatt bbys ha en braa helg för det tänker jag ha :)


OKEJ VÄRLDENS SNYGGASTE BILD PÅ MIG OCH AMANDA NÄR VI LEKTE POP-LUCIA xD
Älskar kolla asgamla bilder (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0