Blir en dextro tror jag

Ställde klockan i morse för att gå upp redan klockan 11
Åkte direkt till stan för att äta med Emma och några andra sötisar från skolan- galet god vegburgare btw, fett länge sen jag åt en riktig <3
Drog runt lite och träffade Fredrik och Daniel puss puss puss saknar! Speciellt dissarn fredrik som bytt till Norra :( (samma linje som han gick på östra till och med!!)
Vi åkte och (för min del) tittade lte kläder
Vi fick 2 kompisar varav den ena va från typ nigeria och vi förstod knappt hälften av hans engelska xD 
Jag handlade jag mat (sojafärs för 10 kr och ärtor för 12 OMG! <3) 
Till sist hem.
Allt detta = galet trött mig
Men nu ska jag ändå springa iväg till träningen trots dödande träningsvärk och tomt huvud eftersom jag inte kommer kunna träna varken fredag lördag eller söndag, HJÄLP!
PUSSS

Haha såg Bobby i stan idag, han såg galen och rädd ut :D


REDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0