Ajfan!

Lite inlägg det har blivit alltså! Men dagarna har varit helt fullspäckade verkligen! Efter julafton drog jag till viggan och tog hand om Teddy 25-28, sen var det typ nyår och vara med folk hela tiden och nu har vlad flyttat in och vi kollar på film på nätterna och sover på dagarna xD Jaa, sova, äta, leva, hinner fan inte med datorn ju!
Saknar mina flickor jättejättemycket dock, myspys med lilla julafton i fredags, men vi måste träffas innan skolan börjar igen också ju!
Håller för tillfället på att baka lussebullar och har tidigare idag varit i stan, tagit blodprover som för första gången på ett jävla år gick bra och det bara forsade blod och sen åkte jag till täbban och handlade och impulsshoppade 3 tröjor och ett par trosor, underbart :) Supertaggisch, dock får jag fortfarande hostattacker HELA tiden. Juste jag är sjuk! :( Natten var inte så kul med tanke på det..
ÄÄÄÄsch, nu ska jag göra något PUSS

Snyggingar alltså, jag är ett lik! Men kolla skillnaden på våra ögon, fett blå- fett gröna PUSS på mina linseeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0