The spaces between my fingers, is right where yours fit perfectly

Vaknade av mig själv i perfekt tid och kom till skolan lagom till att söta Kim slutat så vi kunde öva på dansen, den är helt seriöst bäst, aldrig varit så stolt! Efteråt åt hon sushi och jag följde med och fick smaka 3 bitar. DET VAR GOTT! Okej, jag håller mig undan från fucking rå fisk (ja dels för att jag inte äter några djur över huvud taget men), men åt en avocado/ris bit med sjögräsbajs, en Ägg/ris bit med sjögräsbajs och någon någon friterad böngeggagrej med ris, och de va asnajjs! Okej, jag känner inte så mycket smaker nu när jag är sjuk, men jag är stolt, ska prova på det igen någon gån vid ett mer lämpligt tillfälle :)
Nu försöker jag bara plugga massa... Får se hur jag gör med skolan imorgon-var hemma idag förutom på dansen- men vi har bara formgivning vilket är jättesoft och sen preovet, och sen öva dansen igen efter det. Borde jag väl klara?
Det är jättefint ute förresten, önskar man kunde gå ut </3 typ ta en promenad till papi eller något..
Okej, ska försöka att inte skjuta upp plugget mer nu.. KISSES <3


Jo min kamerasladd är ju borta då då.. Ska nog köpa ny på torsdag när jag får pengar! Och sen tog jag dessutom GENOM glaset på balkongen eftersom att det fucking INTE GÅR ATT ÖPNNA dedär jävla rutorna!!! Ska be pappa komma hit och göra det, jag får klaustrofobi :( hihi <:


Kommentarer
Postat av: jossi

vanilla twilight är fiiin! <3 <3 <3

2010-02-23 @ 21:50:17
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0