Surprise!

Vilken chock jag fick helt plötsligt. Massa plugg! Matteprov i torsdags (inte det hemskaste att plugga till, lite kul nästan- fröken mattefreak), efter lovet ska jag och Kim visa upp vår dans vilket innebär att vi måste börja jobba jobba jobba för att få den klar och vi ska alltså träffas i skolan imorgon 40 min innan vi börjar för att jobba. Sen Har vi Engelskan där vi ska läsa en bok. Okej, jag läser mycket redan, men de e segt å bli tvingad å läsa och galet stressande med en deadline (som jag inte ens vet när den e, typ om en vecka eller två!? Min bok är på 600 sidor!)! Till råga på allt har vi datorkunskapsprov på onsdag. Detta innebär att det blir mitt andra prov i hela 1an som jag måste plugga in MYCKET ren fakta till. Lite chockerande! Och jag har inte hängt med ETT DUGG på de lektionerna! Fattar inte vad jag kan ha gort!? Men gissar på att jag INTE är ensam!
Gud vad ja e braaaa på å klaga! I hoppfullhetens anda så säger vi istället att jag är frisk som en nötkärna imorgon så att jag orkar med både gymnastiken på idrotten vilket säkert kommer bli fett kul, och dansen direkt efter det.
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0