städa vaje varje dag...

Godmorgon!
Vaknar som vanligt rätt tidigt, fattar inte vad som hänt? :o Somnade till The big bang theory i natt och sen var det tyst tyst tyst, men inte läskigt (A)
Har ätit fruktsallad till frukost, bääst, och såklart spillt kaffe över halva balkongen när jag skulle gå ut och kolla läget och få lite frisk luft, blir så hiiiimla varmt i min soffa!
Nu ska jag börja göra mig i ordning och städa massa, pappa kommer snart och om en timme kommer också de som ska kolla lägenheten, så då måste jag försvinna en stund :( Tror jag kan dra ned till täbban och köpa foundation, de e klubbdagar på Åhlens, kanske köper något litet till födelsedagsbarnen jag ska till senare också :)
PUSSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0