Sometimes beginnings aren't so simple

Bajs på blogg ibland alltså, pallar inte skriva :( Jag kom iaf iväg till skolan, även om jag kom en halvtimme sent, men jag gick faktiskt upp redan klockan sex (!!!!!!!!!!) och gjorde ett helt (litet) projektarbete under skoltiden!! Jättetrött, taggad och kall just nu för jag har vart på träning som jag ägde sönder på (ÄLSKAR tränaren Daniel- som fyller år imorgon så han fick en banan med bokstavsljus instuckna i sig stavandes hans namn och en fin krona som han hade på sig hela träningen xD) men sen på hemvägen var det kallt :( Så nu ska jag gå och duscha kokhett och sen ska jag (typ) sova för jag är tröttis!
PUSS godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0