Random.

Åkte in till storstaden idag för ovanlighetens skull, men denna gång för att träffa Kristine som är hemma från Norge över lovet och även Sara en liten stund som är hemma från England igen :)
Eftersom jag precis fått pengar blev det lite (för mycket) shopping med nya massa pengar, dock ingen ny väska som hade satsat på. Itället blev det 2 tekoppar, 2 skjortor/tunikor(en svart jag länge velat ha i någon form faktiskt), ett armband, en tshirt och 2 linnen!!! Dessutom blev det både lunch (halva på matkortet dock!) och fika. Ojdå! Men då kanske min klädångest kommande månad förmskas! Och sen blir det ingen mer shopping och mer ekonomiskt tänkande...
Nu har jag fått lufta mig själv, försökt göra det hela bättre genom små söta bortförklaringar ;)
Efteråt åkte jag och Kristine hem till mig och åt, pratade som fan (man har myyycket att ta igen) och kollade på en och en halv twilightfilm (A)

SKRYT; Lyckades förbättra datorns prestanda från 99-100% in work till 44-45% in work HELT SJÄLV <3

Får se om jag kommer iväg till skolan i morgon. Det suger att sitta hemma, men även att gå till skolan för att försöka tänka när man fortfarande är lite sjuk. Men vill bli helt helt frisk tills vi åker till Åre på lördag och kanske inte riktigt kommer orka upp till klockan 6 (om 5 h och 45 min)
EEEEEEH lååååååååååång text IGEN! Sry natti natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0