Patiens

Tålamod är ju inte något jag besitter. Jag har varit sjuk i ca 1 dag, och jag börjar LACKA! Det är jättejobbigt, man orkar ju ingenting.. Jag vill ut, träffa någon, leka, men nej nej, här sitter jag och orkar knappt gå upp och ned för två trappor till källaren 2 gånger för att hjälpa pappa med att hålla upp dörrarna när han bär ner saker. Men har ändå dammsugit och skurat lite golv idag och måste senare ta itu med det jävla badrummet! Usch, förstår inte hur folk orkar flytta?
Igår var jag och mormor och såg på Jonas Gardell, han var galet rolig! Han kände sympati för sin sackosäck han hade när han var liten- HAHA, han skulle bara VETA allt som hänt med min!!! (Daniels blåa som btw har blivit döpt till det alldeles extremt originella namnet Bärta - och det är av mina kära vänner som har varit här då alltså, inga missförstånd)
Han var rätt allvarlig i slutet och lite så, men det var superbra iaf!
DESSUTOM FICK JAG TRÄFFA OCH PRATA MASSA MED MANGE SCHMIDTS MAMMA! Ohja, det är status om något! Fett kul sammanträffande att hon och mormor började prata när vi satt utanför och väntade.
Ah, det är väl dags att ta itu med nå golvränna på balkongen som man tydligen måste städa lite också, kommer väl ramla ihop i en liten trött hög snart :(
Ha en rolig kväll alla friska människor, inga pussar men massa kramar (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0