No rest- men de e ju lördag!

Är så himla förbannat trött! Kollade film igår med Emma och hennes vän Linus fram till typ halv 4 och sen gick jag upp vid typ 11. Drog iväg till boxningen och tränade med martin, super när den ansvarige för lokalen just då är bästa tränaren och kommer och hjälper till, en liten privatlektion lixom. Sen körde han tabbatha med oss odck- inte lika kul! 4 min med 20 sekunder jobba jobba jobba, 10 vila, 20 sek jobba jobba jobba, och 10 vila osv. Superkul i jägarställningen- AJ!
Täbban sen med Jeni och handlade och köpte presentis till Josi och nu när jag kommer hem e pappa här med en jobbig människa med konstiga idéer och möblerar och och fixar med tavlor och växter och grejjs till fotografen på tisdag och sen visning om 2 veckor, viloket innebär att de bara stökar runt när jag sitter här och e skittrött :(
Ska försöka ladda lite nu, för ska till joss om typ 35 min (Eller okej, hon har hyrt en lokal på MIN gård vilket totalt äger, så har nära dit) men måste göra mig i ordning lite först och rota i garderoben, kommer väl få gå naken som vanligt antar jag..
Blir jättekul att träffa alla flicks, så kommer bli en rolig kväll :)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0