Nära på varmt!

Klarar verkligen inte av att bara sitta hemma! Så eftersom det inte var någon bra ide så gick jag (efter 4 h av, tråkiga kortspel på datorn, lite matte, pianospelande, sopslängande med en liten extra tur runt sophuset, ännu mer piano och ännu mer tråkiga kortspel) på en promenad hem till pappa. Det är faktiskt himla nära, tar inte ens en halvtimme och till skolan tog det mig förut nära på 20 min att gå, så inte jättestor skillnad faktiskt! Där lekte jag med Eddiebus, åt upp Daniels ostbågar och hämtade min supermegacoola specminiräknare som jag äntligen skaffat efter över en termins tjat från Momo!
Ah okej en väldigt utdragen förklaring men alla älskar mina texter. Poängen var iaf att jag har haft sjukt tråkgit! Just nu sitter jag och väntar på att Emma och hennes vän Linus ska komma hit så vi kan gå till statoil och köpa dip för jag är jättehungrig!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0