Min egen far!!!

Jag känner mig sviken! Efter en livstids muttrande om att MAC datorer suger, inte duger någonting åt, inte kan ta nånting osv osv har min far gått och köpt en megadator från just Mac. Utan att förvarna mig ens! Fick höra detta ryktesvägen via min bror till och med, tänk om jag ba hade kommit dit en dag och fått se den, värsta chocken, inte snällt :(
Men han ska snart göra upp för sitt svek genom att komma över hit med 2 påsar från Nelly (ett par skor och ett par jeans som jag bytte eftersom de va för små/stora<33) och ett brev jag har fått. Lite nyfiken minsann! 
Anledningen till att han ska ut och åka är btw för att han måste hämta upp sin kära sambo och hennes son som sitter och väntar på en sömmerska på Astrid Lindgrens för att lappa ihop Alexs lilla ansikte (lyckades ramla ju ruschkanan och spräcka läppen- såklart)

Senare hoppas jag på att jag drar in till stan en snabbsnabbis och sen ska jag träffa Joss och lite folk :)
Har en lite halvnervös men glad (tror jag) klump i magen
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0