Made my day<3

HITTADE CHOKLAD I KYLEN! syftet med rubriken asså! :O
I övrigt känner jag mig allmänt gravid med ett grönt matbarn efter att ha ätit avocado, ärtor och till sist massa spenatsoppa. Ohja, det låter speciellt! Men det var inte samtidigt ;) Dricker oboykaffe nu så jag ska palla träningen, för trött, fick ingen sömn i natt- kunde inte somna och sen vaknade jag långt innan väckarklockan, dessutom var jag i skolan en timme tidigare för att gå på mattefördjupning eftersom vi hade prov sista lektionen. Vem vet hur det gick alltså..
Men nu är det träning som sagt, sen måste jag börja vila lite, har helt två helt blårödsönderslagna smalben efter att blockerat sparkar igår och tror jag börjar bli sjuk. FAN!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0