Lite segt sådär

Sitter och tjockar med lite godis min papi köpt till mig :) Har precis kommit hem från honom där jag spenderat massa tid idag då jag skulle hålla mig borta från lägenheten då det var visning. Vi får väll se hur det går :)
Spelade massa piano hos pappa, gick ut med Ed en stund-jättekort för det var alldeles för kallt ute!), pratade lite med lillebror och skrev ut lite pianonoter till fireflies och Vanilla Twilight (båda Owl City).
Eeeh, nu blir det en till seg kväll, 3e i rad, suger att va sjuk. Om någon vill leka lite så säg till! <3
Jag är galet shoppingsugen, får pengar på torsdag!
LATEER

Kommentarer
Postat av: Freja

FIREFLIES <33 spela in när du spelar det och skicka till mig så ska jag ha den som ringsignal! :D pöss!

2010-02-21 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0