Kreativ!

Alltså. Jaa, jag är inte så duktig på å plugga. Efter typ 4 av 20 instuderingsfrågor gav jag upp och tänkte ta och spela piano en liiten stund. Det slutade alltså med att jag typ satt i över en timme och tog ut min egna verion av Vanilla twilight och skrev ned delar av den och så! Så det var ju lixom lite kreativt av mig, istället för att typ sitta framför facebook och dregla, eller hur? (A) (FÖRSÖKER göra det okej!!)
Ne men nu ska jag.. Äta.. Göra te (För jag har förbannat ont i halsen, typ DÖR) och sen.. Fortsätta FÖRSÖKA plugga :( Fast tror egentligen att vår lärare retas med oss! Hon är typ fett mesig, så tror att provet också kommer vara det, bara att hon har typ 1000tals instuderingsfrågor!!



JAJA JAG SKA GÅÅ
KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0