FTW- mhm..

Tjejpassen på boxningen äger. Igår efter klynshningen (man står och kramas och drar ned varandras nackar/huvuden och mördas och skit) Tränaren: Så tar vi en liten paus för att fixa till alla hår!

Skola at last idag, efter att ha gjort den sista städningen- badrummet- på morgonen. Typ rätt så värdelös dag egentligen, Formgivning i 2 timmar där jag försökte göra något hus i nå 2punktsperspektiv men det var bara jättejobbigt för linjalen var alldeles för klumpig och.. JAA! vad gjorde jag där egentligen?

Saknar mina flickor så jag vet inte vad, men vi ses is helgen <3
Pussar

Kommentarer
Postat av: freja

saknar dig ocksåååå! håll ut! helg imorrn!! pusss

2010-02-04 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0