Det knyter sig

Igår blev jag riktigt lycklig ibland
I övrigt överlevde jag

Träffade förståss min bästa vän från att jag var typ 5-8 också, Anna! Det var jättekul och hon var så söt och hade värsta ambitionerna, blev lite stolt över henne :)
Idag kan man förståss inte riktigt säga att jag ha levt, legat hemma i soffan hela dagen (Dumma martin -som för övrigt typ fungerar som min gna privata tränare vilket äääger- var sjuk och kunde int träna) och råkade ta en tupplur på 5 timmar dessutom trots att jag faktiskt sovit en hel del i natt. Så blev för sent för att träffa någon över huvud taget, så nu sitter jag och kollar på Dum, dummare på 5an och väntar på morgondagen- 2 timmars träning <3
USch undrar vad kvällen bjuder på, kommer bli segare antar jag.
Vi kommer totalignorera att morgondagen är en speciell dag på två sätt. Men det finns ett tredje. Imorgon är det exakt ett år sen jag kom hem från underbara Gran Canaria (eller så e de idag, whatever, bättre att gör morgondagen speciell eftersom den tydligen e det för alla andra). Saknar underbar värme och bara slappheten </3
Nu börjar filmen igen så ska väl fortsätta titta lite
PUSS

"Är ni syskon? Ni verkar passa så bra ihop"
-Personkemi


Hotellet med utsikt från vår balkong :)
¨
Poool och sol <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0