byta plats?

Gash! Jobbat på som fan idag igen! Städat och städat, lyckats gå till täbban TVÅ gånger eftersom jag glömde plånboken första gången! Hämtade ut paketet från Nelly, men byxorna som jag trodde skulle vara för små var för stora och de ena skorna i strl 37 var nästan stora och de andra var små :P så ska byta lite först. Men avgudar armbandet och skärpet (A)
Aja, sen har jag tränat skiten ur mig och då får man ju massa endorfiner eller nått så då blev jag jättehypad och taggad efteråt så drog hem och städade färdigt köket (jag kommer ALDRIG att använda en ugn som jag själv måste göra rent sen igen...). Till slut kunde jag Äntligen, klockan kvart över 11, ta en dusch, och nu sitter hela jag här helt mjuk och sladdrig i alla utpumpade muskler och känner mig jättenöjd och trött, fan va stolt jag är! Ska till skolan imorgon, men tänkte att jag kunde städa badrummet innan för vi börjar inte förrän 13.50! sen är det bara balkongen kvar :)
Puss puss natti natti

Den som aldrig har grovstädat minst ett rum+bad+hall+kök som typ endast blivit ytligt dammsugna på typ 2 år, vet inte vad ordet städa innebär. Jag vet nu.


SÅ söt är jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0