Bored out of my mind

Jaaa. ubriken säger allt och inget
Skulle gått på Bio med Joss och Josse i kväll- trots mitt löfte om en bättre ekonomi- men det gick tydligen inte att förhandsboka utan man var tvungen att betala direkt, så får väl se vad som händer. Kanske tur för mina pengar iaf.
Väntar på att pappa ska komma hit med Ipren, choklad och toapapper till mig, det jag ser fram emot mest just nu haha!
Kontrakt på lägenheten skrivs imorgon, och blir typ utflyttningsdatum i mitten av april.. Budgivningen gick riktigt bra!
Saknar typ så himla många just nu </3
Imorgon blir det tårta hos bebikusinerna som fyller/fyllt jättemånga år OCH ÅRE MED EMMA <3333
Kanske borde börja packa snart :) något att göra
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0