Akuten!

Hm, wierd dag!
Gick upp rätt så tidigt eftersom jag skulle till Viggan och ta hand om Teddy idag. Super mys och duktig mig som är så handlingskraftig så tidigt och innan skolan :)
Sen åkte jag in till stan, köpte mat, köpte choklad hos mackmannen ("fina flickor dumma pojkar" sjunger han varje gång en tjej handlar, hjälp!) och gick till skolan.
MEN! När jag står i kön på Tacobar märker jag att det jag trodde var hunger inte alls var det, utan har fett ont i magen, och då jag kommer fram till skolan känns det som om någon står och slår med basebollträn inuti min mage, blir helt blek, börjar darra och får typ feber. Så Får åka in till Danderyds akut (tack söta Emmas pappa för skjutsen OCH ÄLSKADE EMMA SOM SATT MED MIG HELA TIDEN<3) och så typ fick jag någon "cocktail" som smakade förtjocknat skurvatten med gammal citronsmak. Hade typ magkatarr eller något som man får av fet mat, stress, oro, ojämna matvanor och jag vet inte vad, (sa ju att det var pga mitt chokladberoende xD- vilket dock inte har hindrat mig från att äta en bounty, en snickers och en liten toblerone sen vi åkte där ifrån hehe). Nu är det iaf bra, fick nå läskigt färgade piller (JÄTTEORANGE och BLÅ kapslar, scary!) som jag ska ta ett tag.
Var där i typ 3 timmar och nu e jag hemma igen och är jätte jätte trött! Ska kanske räkna lite matte nu typ och dricka mer te (chokladen jag köpte hos mackmannen e slut :()
Får se vad som händer i kväll då, fett tråkigt att sitta hemma från och med nu. (typ 4)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0