massa på en gång

Hejhej dåliga bloggaren här!
Det är första december idag, helt sjukt, men FAN vad skönt med lov! 12 skoldagar kvar (varav en avslutning)<3 <3 <3333333 Man kanske kan uthärda tills dess ändå? För tilfället är skolan verkligen sjukt ivägen och det krävs en himla massa för att man faktiskt ska komma vi dit. Vlad och jag har fredagsmys ungefär varje dag så man blir ledsen när det blir skola nästa dag och inte lördag. Har också börat spela wow vilket får tiden att bara helt totalt FLYGA iväg, det är riktigt läskigt. Ogillar det starkt, även om själva spelet ör EXTREMT fångande (bara en quest till, men nu när jag blev klar med den fick jag ju en ny, så måste bara gå till det stället, men där var det ju någon annan quest jag skulle uträtta...... osv till evigheter) Dock har jag som tur en mental gräns efter2-3 timmar då huvudet blir helt tungt, men ändå, sjukt att slösa så många timmar. Fast hade förståss säkert ändå inte gjort något av det i vanliga fall ändå såå..


Julbak med bruuuuuuuuuuuds förra året! Skanar er som satan förresten!

Okej massa onödig skit, vi tar lite randomstuffpunkter:
-Risifrutti vintermums är fett god
-citron/lakritsglass är också fett god (i mindre mängder tyvärr)
-Vi hade boxning på idrotten idag, var UNDERBART skönt att äntligen träna, men vi får väl se imorgon hur kul det är då..
-Ellipellibusiot och Tarabara mår fint och Elliot håller på att tappa all sin gråhet(blir vit). Köpte schampo till dem idag för de luktar äckligt så de ska bada. Provade lite med båda. Elliot AVSKYDDE det. så det är lite jobbigt. Men det finns vissa människor som badar i badkar tillsammans med sina råttor!! småcreepy..
-jag har ÄNTLIGEN en Microhylla ovanför spisen! Och såklart världens bästa pappa
-Jag knarkar wasasport med philadelfia-vitlök och gurka, pepparkakor, mandariner och glögg (endast 9.90 påVi! dock 5 förra veckan!)
-Micromat är GULD värt
-Ska dricka upp mitt julkaffe nu, skriva klart och dra till världens bästa pojkvän. Vi ska faktiskt plugga. hoppas jag. får se om man orkar.. MEn iaf och så lana lite wow också ;D
Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0