Julkänslan börar nästa infinna sig!

Äntligen är min älskling hemma! Helt galet är det :) Har chillat galet med massa gott och filmer (idag Ensam hemma 3 som gick på 4an!) Bakade åt honom och städade satan (har en fungerande ljusstake i fönstret nu, det är så mysigt här) innan han kom så allt ser helt grymt ut också. Plus att vi har bebisarna lösa i lägenheten nu, asroligt, de springer omkring överallt och upp på pianot så man hör jättesnabba små lätta toner , får en att tänka på nils karlsson pyssling ungefär, och sen kommer de fram till en och klättrar upp på oss också, världens bästa bebisar!!
Träffade dessutom världens bästa brudar som jag inte sett på evigheter både fredag och lördag och hade underbar julavslutning i fredags också. NÄSTAN frisk! Allt känns så bra :)

Det är saffransmuffins :))
Och bakom står blomman jag köpte till mig själv. Första jag någonsin köpt till mig själv, lite lol.

Aja, allt jag hade att säga typ :))) PUSS

Kommentarer
Postat av: mo

puss! låter jättemysigt!

2010-12-19 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0