Joke

God kväll! Min pojkvän lämnade mig för att åka till stan och gibba med sina vänner så nu r jag ensam. Fick erbjudandet att följa med. Sa nej inte bara för att jag inte lyckats bli så stor spelnörd ännu. Gissa hur mycket det kostar!? 130 spänn!?
Kände att jag ville ha möjligheten att köpa choklad för resten av månaden (lika viktigt som toapapper ungefär).
Sitter nu iaf och kollar igenom typ hela felsms.com. Så hitade jag detta skämt som någon skickat till en kompis mamma, men det är inte viktigt; det är skämtet som gäller här

''En norrman kollar igenom sina filmer när han hittar en film utan text och fodral. Han blir såklart nyfiken och sätter in det i VHS-spelaren, och på filmen ser han sin fru bli knullad av 3 män med stora kukar. Han blir jätte ledsen men sen säger han ''Vilken tur att det bara va på film''.

Chill jul i år än så länge fan, har till och med en liten liten fejkad julgran som kom med både lampor och glitter!
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0