Bibliotek?

Dethär var lite typ.. sorgligt

Till: Syster
Sms: Hörru, kan du hjälpa mig med en julklapp till Malin? Hon läser ju -väldigt- mycket och spenderar typ 1000kr i månaden på böcker. De flesta böckerna läser hon ju bara en gång och sedan stoppar undan i en låda. Vet du om det finns nån... typ filmuthyrning fast för böcker där man kan köpa som ett presentkort? Så man kan hyra en bok som man brukar hyra film och sen lämna tillbaka.
Svar: ?

Förklaring: Japp, smset skulle till min mamma men hamnade hos systern (Malin) som julklappen var tänkt till...


Inte att han (åter igen) skickade fel, utan att han inte hört talas om idén bibliotek. Läste kommentarerna (okej kollade igenom det var över 200) och de 165 första skrev "bibliotek" och resten var en diskussion om hur vida folk som fortsatt att kommentera "hört talas om bibliotek?" efter att de sett att 10 eller fler redan gjort detta innan dess var jävla idioter.

ordet bibliotek är nu uttjatat

Humöret är på topp, skrattar högt för mig själv och bebisarna tittar på mig. lite sorgligt att jag inte har något bättre att ta ut det på.
Får hållas kvar till imorgon, julgodisbak med älskling då! (efter att han har vaknat, brukar komma hem runt 9 på morgonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0