Still affected?

Eeeh, drog till gärdets tunnelbana idag och sen hem. Sjuk. Måste sova ordentligt, typ dog! Drog hem och var sjuk och sov och aah. Blev till sist tvungen att klippa gräset eftersom det inte blev av föra veckan då jag skulle ha gjort det. Det var jobbigt men jag var grym (även om pappa fick komma hit och hjälpa mig först). Nu måste jag städa en massa också eftersom vi ska ha klasstjejmiddag imorgon kväll, mys :) Hoppas bara att alla är friska, inte bara jag som är sjuk.

Superfin födelsedag igår btw, jag är stor nu :)) tack alla <3

Men ah. got2go. Trååk
PUSS

Kommentarer
Postat av: MO

Yeah, you got2go to school too. Sorry you are not well but I promise you´ll be better soon. Happy you liked your birthday!

Take care. Love U! Mo

2010-09-01 @ 00:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0