hej det är synd om mig

Uppför mig så exemplarisk man kan förvänta sig av en mig på lektionerna i skolan. Man måste ju ha lite kul lixom, prata med folket i klassen, men lyssnar också fett bra. Ska precis börja med lite mer värdsliga och viktiga saker idag, istället för kursplaneringar och extrauppgifter och skit, och jag går och blir sjuk. FMLFMLFMLFML. Drog hem efter första lektionen idag.
Stod dock i mitt horoskop att jag inte ska stressa upp mig då saker kommer i vägen för det jag har planerat, det kommer lösa sig lika bra ändå (typ liknande). Så vi kan ju hoppas att det verkligen stämmer idag då!

Ska typ.. vet inte, inte röra mig från sängen iaf. Min situation förbättras så mycket av min extrema träningsvärk sen jag körde ett mindre styrkepass hemma igår. Fan vad riktigt brutalt svag jag har blivit, bara magen som på något mystiskt sätt till och med är starkare än förut, lite kul. Men nu kan jag inte gå längre pga rumpa och lår.

Aja. PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0