ett inlägg

Hejsansvejsan! Har precis druckit kaffe för frsta gången sen torsdags morgon (då man verkligen behöver kaffe för att vakna) men nu ar jag redan vaken så hela jag e helt skakis och high. Gick inge bra å spela piano asså. Iaaaf. Vlad har sovit här senaste veckan och vi har fan kommit iväg till skolan (dock efter en del puschande från min sida och typ 10 min sena) men de e fan creds till oss!
Ska till Josse nu och fira henne som blivit stor, och snaret blir jag också stor, i övermorgon! När man e 17 är man faktiskt rätt stor tycker jag.
Fortfarande rätt ont i halsen och så, men den övernaturliga träningsvärken är äntligen borta och har lagt sig till en normal nivå, så kanske tar och tränar lite mer imorgon. Yogamatta och 2 vattenfyllda vattenflaskor räcker fan när man har lite motivation :))

Såhär himla söt (med de vanliga crazyeyes'en) är jag idag, äntligen efter 2 dagars sjukligt slum
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0