Dark Plexus

Min älskade lilla häst (ja jag är tydligen stor nu så jag fick en riktig häst som går jättesnabbt istället för en seg liten tjock ponny som jag e van vid). 6 små år, som en stor hund i boxen och älskar att hoppa. Ibland lite för mycket, han tyckte det blev så himla tråkigt när någon satt på honom när han skulle hoppa, mycket roligare att göra det ensam! Så flög av, endast två gånger dock, men det tog rätt så hårt. Första gången trampade han på min hand och andra gången (som tur var på avslutningen) landade jag på svanskotan så nu 2 dagar senare lever jag fortfarande på ipren för att orka gå, men kan typ böja mig nu och sitta på båda skinkorna samtidigt!
Lite småångest då och då, men det var ändå en fett kul vecka med fest i stugan varje kväll!

Allsångsknark

Galen häst <3




Precis här (efter första "hindret"-så lågt att han lätt kan skritta över det men istället tar han ett megasuperskutt-) börjar han bocka

Och här travar han superglatt iväg medans jag ligger på marken och försöker andas. Skitungen <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0