solig update <3

Lillebror var värrldens sötaste igår när jag verkligen inte orkade göra någonting och följde med mig till stallet! Var rätt kul och han fick skritta fram och av teddy före och efter att jag hade ridit. Han blev riktigt modig i slutet och vågade stå bredvid teddys vän i hagen tillockmed! Haha jättekul :) Han är ingen omogen liten skit längre, utanriktigt kul att vara med faktiskt! Fick träffa hans suuupersöta tjej igår också, typ stolt över honom! haha!



I Torsdgas åkte jag iväg och sålde strumpor, var galet kul med fett sköna killar (11 killar+mig, även ledaren och föraren var underbara!) och tjänade dessutom 530 fucking spänn! Iiih i'm rich again!

Ikväll blir det grillkväll i Kristineberg med Emma och Adam och några, supermysigt :) Och imorgon ska jag kolla på två lägenheter i hägernäs och enebyberg, älskar den i enebyberg, HOPPAS på den! <3

Kissäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0