flyttar jättenart :(

Jag är död!
Har idag städat ur lådor som jag har haft stående ett jävla tag eftersom pappa tvingade mig till det pga flytten i fucking övermorgon :(
Har slängt 3 sopsäckar med grejjer och fixat en låda till insamling. SUUPERduktig! Som tur var kom Freja och Jessi och hjälpte till och höll mig lite sällskap, annars hade jag AAAALDRIG orkat, hade gått å lagt mig istället!
Imorgon måste jag istället packa ned alla mina ägodelar, men blir lätt (lättare) då jag inte måste slänga något. Jag är så sentimental :P

Lovet har varit jätteskönt, tagit hand om teddyus, haft några tjejkvkvällar och tjockat (jag mest såklart) och var i stan med tjejjerna igår och shoppade lite, nya JÄTTEBLÅ converse, så himla snygga <3 och två koftor (så nu e jag typ pank) och sen träffade jag älskade Emma en stund också :)
Tror jag är lite sjuk, det suger.. Men nu ska jag ta det jättelugnt, tänkte träna, men för sluuut, så tar lite lov från tärningen lixom. Blir nya tag på måndag!
over and out

Athenbilder kommer när jag får tag på en kamerasladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0