Vilket skämt..

Fick ont i magen på bussen i morse och då fick jag ångest för att jag inte skulle kunna koncentrera mig eftersom jag hade ångest för att jag hade ont i magen och därför inte skulle kunna koncentrera mig. JA det är förvirrande! Vände iallafall hemåt i mörby och har legat däckad på sängen hela dagen i stort sett. Drömde jättemycket hela tiden och i natt kunde jag inte alls sova, låg och vände och vred på mig hela natten och kliade mig i huvudet så det riktigt sved (pga hårfärgen, kliar alltid). Kändes som om jag knappt fick någon sömn alls, så var väll bra att jag fick sova massa nu, även om det fortfarande var lite oroligt.. 
Men nu ska jag börja göra i ordning maten tills tjejerna kommer! Det stod att det skulle vara sol och står fortarande att det ska vara det på den jättedetaljerade vädersidan yr.no, men är det sol? Nej det är det inte. Bäst för vädret att det bättrar sig..
Mitt hår blev förresten skrämmande mörkt, närapå svart.. Men det går väll ur lite efter ett tag som vanligt hoppas jag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0