Varje lektion i 2 veckor nu :)

Åh. Idag har varit så himla himla lång! Men det har inte verit så hemskt alls faktiskt! Låter som om det borde vara det hehe. Vi hade typ inga riktiga lektioner idag. Nå mattefördjupning, läsning, förberendande för matteprov, låång rundtur i Riksdagen, LÅÅNG promenad på nå asfint ställe, typ hellasgården. Vi gick runt en sjö och upp på berg och solen sken och var supermysigt verkligen. Borde verkligen ha tagit med mig lilla tegelstenskameran. Men det var alltså gympan!
Nu är jagf jättetrött.. Men ska lägga mig i sängen en stund och sen hoppas jag på att träffa Emma under kvällen.
SER FRAM EMOT IMORGON FÖR DÅ SKA JAG FÅ SHOPPA MED JOSS OCH JESSI OCH DET SKA INTE NI!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0