Ny dag, nya tag

Wiiih vad det var mysigt igår! Vi skulle ju ha suttit ute på typ tippen eftersom min far skulle ha "fest" i huset, men hans kära flickväns lilla son blev sjuk så pappa åkte efter en snabb middag dit istället och vi fick huset i stort sett för oss själva. Ändå satt vi en del ute på verandan under solskärmen som skydd från regnet, på och invirade i en massa filtar runt en engångsgrill, det var kallt men trevligt! Fick två teburkar, massa örhängen och lite mer, tack älskade flickor! Det blev inte så sent eftersom vi alla typ nästan höll på och däcka i soffan i slutet av kvällen!
Idag ska jag förhoppningsvis vara med lite folk, men orkar inte göra mig i ordning förrän jag har fått klartecken. Känner mig ganska glad, men det är ju strålande sol ute också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg:)

2009-09-05 @ 14:54:21
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: jessica

taaack själv söto :) det var hur mysigt som helst :)<33

2009-09-05 @ 21:44:17
URL: http://ohjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0