Ooops!

Men alltså! Hade bestämt mig för att klara denhär veckan (och från och med nu alla kommande också) galant! Men i morse då jag stängt av alarmet och skulle gå upp, vad hände då kan man tro? Jo jag somnade om! Och så vaknade jag klockan 12. När man slutar klockan 1 och det tar 2 timmar (göra mig i ordning ca en h, resa 1 h) från det att man vaknar till att man är i skolan så är det helt ingen ide att dra dit då känns det som!
Nu sitter jag här i mysiskläder, har kollat lite på datorn och bokat biljetter till Emil och mig imorgon för att se Inglorious basterds. Är sugen på å kolla igenom min tidningshög som bara växer, men tvivlar på att jag har tålamodet. Får hoppas att jag klarar av att gå på boxningn ikväll trots att hela min kropp skriker av träningsvärk vid varje liten rörelse, men så jag får bli av med lite otålighet. Jag råkar gilla att känna att jag har rört på mig!

Kommentarer
Postat av: Emil

TRÄNINSVERK!! ;D;D;D

jag har inte ;>

2009-09-09 @ 14:50:02
Postat av: Sweetish - TILLBAKA - lite sötare, lite bättre

haha jag somnar också alltid om när klockan ringer XD

2009-09-09 @ 15:29:07
URL: http://anothertry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0