Te och Tv

Gud vad skönt att få det städat! Fixade runt lite i klädlådorna och hittade min stickade tröja jag köpte förra året men typ aldirg använde. Nu har jag blivit HELT inne på stickade tröjor, så kommer helt klart använda den i år! Ska köpa en till också, i normal längd, eftersom båda jag har går ned till mitten av låret. Jessica i klassen hittade förresten en SUPERFIN stickad tröja på barnavdelningen på lindex!! Älskar den vekligen! Ska så kolla runt lite på några barnavdelningar haha! Men det är ju faktiskt mycket billigare också.
Har gjort en kopp te- skogsbär, jag dricker verkligen alldeles för mycket konstiga smaker som banankola, lakrits-hallon, choklad-mint, cheescake osv, så hade nästan glömt bort att jag hade dedär vanliga typ skogsbär, hallon och jordgubb. De är ju verligen supergoda faktiskt!
Söta dumbo går på tv, men tror nog faktiskt inte att jag har lust att kolla på den haha! Ska nog kolla urban legends eller leta fram en bok istället.
PUSS


Glasögon och gammalt smink är super :)
Älskar förresten färgen på nagellacket! tyvärr är det superdålig kvalitet från Frida, men ska nog köpa samma färg av märket Mavala (de med typ 6kantiga korkar). De har ju typ alla färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0