STORA öppna fönster och utsikt!

Nu har vi vart och tittat på den första lägenheten som är nyckeln till mitt nya liv! Nej den var inte så kul.. Men det visste jag ju redan och bara man lägger golv och köper MASSA färg så blir den superfin! Stor balkong hade den också, vilket är ett stort plus. Dessutom ligger den i samma trappuppgång som jag bodde i förut, bara 3 våningar över!
Nu har jag precis ötit en påse popcorn, druckit en cola och gjort en plugg spellista på iTunes, så nu FAN får jag ta tag i den här jävla samhällsuppgiften som jag skjutit upp så länge. Jobbar ju i par, så måste va snäll inte bara mot mig själv, utan mot stackars duktiga Tove! Men nu ska jag inte skriva mer, boken ligger redan uppslagen framför mig PUSSSS


BÄSTA plugglåten ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0