stor mjuk säng på g!

Jag tänkte precis på hur himla mycket jag hunnit uträtta idag, men så tittade jag på klockan och insåg att jag visst inte hade gjort så himla mycket! Försökte komma ut och springa, men redan innan jag kom ner på spåret hade jag blodsmak i munnen och det gjorde så ont i huvudet, så jag sprang några minuter till och hoppades att det skulle gå över, men det gjorde det inte, så jag fick gå hem. Sen har jag duschat, druckit te och gjort en liten fruktsallad med hackad mandel och russin ovanpå. Himla gott!
Skulle vilja leka med någon men ingen verkar vilja leka med mig! Kan ju ta det lugnt och sätta mig i min stora säng och läsa en bok förståss, lika bra det för tror inte jag är fullt frisk.

Funderar på hur det skulle vara att bli Vegan? Inge mjölk i te't skulle det bli och himla svårt att hitta lunch, men vaddå, det finns soja, bananer och nötter?
Vad tror mina älsklingar?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emil

Bli inte vegan! blee

2009-09-12 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0