pluggplugg dagen lång

Tar nu en liten paus i att vara.. superduktig!
Det är nämligen så att jag har tagit tag i en sak som jag verkligen inte trodde om mig själv. En frivillig uppgift! Men jag satsar ju på MVG så, och då behövs verkligen denhär uppgiften med tanke på det extremt starka intryck min grupp gjorde när vi redovisade i måndags (hade inte förberett över huvud taget typ eftersom att JAG inte var där i fredags och kunde hjälpa mina små pojkar).

Har verkligen ingen aning om vad jag har gjort hela kvällen! Gick ut med Ed när jag kom hem och sen har jag flyttat runt mellan sängen och skrivbordet med datorn ett tag. Ett långt tag. Men har faktiskt kommit en himla bit på min uppgift nu! Och nu så ska jag gå och göra min 3e kopp te för kvällen och imorgon blir det tyska och till det har jag en läxa att komma ihåg. Men den kan man väll göra på tåget?


PUSSS




Kommentarer
Postat av: Emil

man ser inte va det står på bilden :/

2009-09-16 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0