Ofta klockan redan är 7!?

Godkväll!
Skolan var superskön idag, bara jag besämmer mig för att det ska gå bra så gör det det! Det finns inte något som inte går att fixa! Kom hem ganska sent, men var ändå fett pepp, skulle vilja åka till täbban och köpa en temugg och låna bok till svenskan (låt den rätte komma in, är den bra?). Men nu är klockan alldeles för mycket. Skulle va kul att gå på boxningen också, men det är bara för tjejer idag och alla pluggar och håller på och är sjuka och såna onödiga saker! Usch usch! Har iallafall intet sätt att komma dit på, om jag inte vill cykla men det är alldeles för kallt! Emil kommer hit senare för att duscha iaf eftersom de inte har nå varmvatten hemma. Skulle behöva dra och handla också, är SJUKT sugen på rån! Men det är så kallt och jobbigt ju!! haha!
Äntligen fredag imorgon, och min första gympalektion.. Ska spela fotboll och jag kommer göra bort mig totalt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så sjuuuukt jävla onödigt att vara sjuk! I HATE IT!!



filmen "låt den rätte komma in" söög men böckerna brukar ju vara bättre ;)

2009-09-17 @ 22:08:36
URL: http://ohjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0