Livsviktigt i näringskedjan

Sjukt soft dag idag!
1. Menatl träning= göra ingenting
2. Svenska- gjorde ingenting
3. So- datasal
Så efter skolan åkte jag till täbban och köpte två fina temuggar och boken "låt den rätte komma in" eftersom jag ska läsa den i skolan och de inte hade någon av de 7 exen inne på biblioteket! Sen dans, vilken jag börjar fatta lite på nu faktiskt!
Sitter nu och musar tårta, och om ni har nå problem med det kan ni draa!!!! Men bok, tv och dator nu haha!
PUSSS


CRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACECRAZYFACE

Kommentarer
Postat av: Jessica

jo jag fick ditt sms på kvällen, för min mobil blev lite fuckad under kryssningen så alla sms folk hade skickat kom nu på kvällen. Jag antar att du hade velat träffas i täbban efter skolan? :/

så jag dissade dig inte om du skulle tro det ;) puuss<33

2009-09-21 @ 21:04:34
URL: http://ohjessie.blogg.se/
Postat av: Svar: jag är mätt för alltid, elr just nu iaf ^^

Vi tjejer borde åka på kryssning tillsammans någon gång :D fyyyfan vad kul det skulle vara :D

åh, tack så mycket :) det är ett typiskt jessica och nicole armband , haha ;)

jag saknar dig som fan nicole <333

2009-09-21 @ 21:37:43
URL: http://ohjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0